Mój koszyk
0 przedmiotów za 0

Zasady kupowania

Poniżej znajdziesz ważne informacje odnośnie funkcjonowania Second-shop.pl

Jak kupować

  • Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować, wystarczy podać dane kontaktowe i adres do wysyłki.

  • Osoby, które zechcą się zarejestrować będą mogły: śledzić proces realizacji zamówienia, korzystać z rabatów dla stałych klientów, recenzować otrzymane produkty oraz korzystać z opcji newsletter-mailowych powiadomień o nowych dostawach lub promocjach. Zarejestrowani użytkownicy sprawniej dokonają zamówienia bez konieczności wpisywania danych za każdym razem w trakcie zakupów. Mogą również korzystać z opcji edytowania danych podstawowych.

  • Proces rejestracji jest bardzo prosty i możliwie szybki wystarczy wejść w opcję zarejestruj konto uzupełnić krótki formularz, podać podstawowe dane kontaktowe. Na podany adres email wysłany zostanie link aktywacyjny, który po kliknięciu uruchomi konto. Przy logowaniu na konto jako login należy podać adres email oraz ustalić hasło.

  • Aby dokonać zakupu należy wybrany produkt dodać do koszyka następnie przejść do opcji złóż zamówienie i postępować zgodnie z kolejnymi wskazówkami.

Płatności i dostawa

  • W trakcie składania zamówienia należy wybrać sposób płatności oraz sposób dostawy.
  • Aktualnie jedyne możliwe sposoby płatności to przedpłata (przelew) na konto sklepu lub przesyłka za pobraniem tylko dla zarejestrowanych stałych klientów, którzy maja już za sobą co najmniej dwie udane transakcje.

Dane do przelewu:
Double She Beata Gonek
32-053 Wola Radziszowska 224
Nr. konta: 02 1950 0001 2006 0376 9896 0002 IDEABANK

  • Sposoby dostawy to przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub odbiór osobisty na terenie Krakowa lub Skawiny po wcześniejszym kontakcie i uzgodnieniu szczegółów.

  • W najbliższym czasie aby sprostać oczekiwaniom klientów sklep planuje poszerzenie opcji płatności i dostawy.

  • Koszty przesyłki pokrywa kupujący, do ceny produktu zostanie doliczona opłata za przesyłkę zgodnie z cennikiem.

Cennik przesyłek

Kurier - 11 PLN
Kurier pobranie (na życzenie) - uzgadniana indywidualnie
Przesyłka międzynarodowa (na życzenie) - uzgadniana indywidualnie
Odbiór osobisty - 0 zł

  • Niezależnie od ilości zakupionych sztuk w jednym zamówieniu za przesyłkę płacisz tylko raz.

  • Czas dostarczenia przesyłki zgodnie z prognozami Poczty Polskiej może trwać od 2 do 4 dni od momentu nadania.

  • Towar wysyłany jest do 48 godzin (uwzględniamy dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty.
    -Odbiór osobisty możliwy w Skawinie oraz w Krakowie Ruczaj-Chmieleniec
    -Aby odebrać zamówienie prosimy uwzględnić następujące punkty:

    1. Odbiór następuje zawsze po opłaceniu zamówienia (nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze).
    2. Odebrać zamówienia można w ustalonym mailowo terminie.
  • W razie opóźnienia, zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, wspólnie rozwiążemy problem. Zawsze posiadamy dowód nadania przesyłki i jak najprędzej będziemy składać reklamacje na Poczcie Polskiej w celu odzyskania własności bądź odszkodowania.

  • Na dokonanie wpłaty za zakupiony towar czekamy 2 dni (48 godzin) po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane chyba, że kupujący potwierdzi chęć zakupu i poprosi o więcej czasu wówczas prośby będą rozpatrywane indywidualnie.

Zwroty, wymiany, reklamacje:

Zgodnie z prawem konsumenckim Kupujący ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Przed upływem tego terminu Kupujący ma obowiązek złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (może być drogą mailową) a zwracany towar powinien zostać odesłany w terminie 14 dni (licząc od dnia odebrania przesyłki) w stanie niezmienionym.

Przyjmowane będą tylko te zwroty gdzie towar nie uległ uszkodzeniu, nie był noszony, ani prany a jeśli przedmiot posiadał metki i oryginalne opakowanie to muszą być one nienaruszone.

  • Aby dokonać zwrotu lub wymiany konieczne jest przesłanie wiadomości na adres sklepu kontakt@second-shop.pl z informacją o zwrocie lub wymianie towaru podając nr zamówienia i nazwę produktu zwracanego, a jeśli chodzi o wymianę dodatkowo podać nazwę produktu na zamianę.

  • Po potwierdzeniu przyjęcia informacji przez sklep o zwrocie/wymianie, przesyłkę należy przygotować tak aby zapobiec uszkodzeniu towaru w drodze powrotnej.

  • Do przesyłki bezwzględnie należy dołączyć:
    -wypełniony formularz zwrotu (do pobrania tutaj))
    -dowód sprzedaży (paragon fiskalny załączony do paczki)
    -komplet metek dołączonych do produktu

  • Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej sklep zrealizuje zwrot pieniędzy za pośrednictwem przelewu bankowego w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwracana będzie jedynie równowartość zwracanego towaru bez kosztów przesyłek pocztowych.

Zgodnie z prawem konsumenckim reklamacji podlegają wadliwe oraz uszkodzone towary posiadające ukryty błąd konstrukcyjny, który wpłynął na owe uszkodzenia. O fakcie reklamacji prosimy nas niezwłocznie poinformować.

  • Po potwierdzeniu przyjęcia informacji przez sklep o reklamacji, przesyłkę należy przygotować tak aby zapobiec uszkodzeniu towaru w drodze powrotnej.

  • Do przesyłki bezwzględnie należy dołączyć:
    -wypełniony formularz reklamacji (do pobrania tutaj))
    -dowód sprzedaży (paragon fiskalny załączony do paczki)
    -komplet metek dołączonych do produktu

  • Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zrealizuje zwrot pieniędzy za pośrednictwem przelewu bankowego w terminie 14 dni od momentu podjęcia decyzji. W przypadku reklamacji, sklep zwraca równowartość wraz z kosztem przesyłki powrotnej.
    W przypadku darmowej wysyłki podczas składania zamówienia, sklep potrąci koszt nadania paczki w przypadku zwrotu.

  • Pamiętaj jednak, że to rzeczy używane i każda z nich jest opisana pod względem jej stanu, a wszelkie wymiary podawane są bez naciągania rzeczy, natomiast niektóre rzeczy ze względu na materiał, z jakiego zostały wykonane, same rozciągają się o parę centymetrów.

Klasyfikacja stanu rzeczy w Second-Shop.pl

stan rzeczy doskonały, rzecz jak nowa lub nowa
stan rzeczy bardzo dobry
stan rzeczy dobry z minusem, brak widocznych uszkodzeń i defektów ale mogą pojawić się nieco wyraźniejsze ślady użytkowania, np. zagniecenia lub zmechacenia